Retail

Retail Schoonmaak

De Retail branche zit vol verrassingen en uitdagingen en onze jarenlange ervaring helpt ons om onze klanten te begrijpen en actief op hun behoeften in te spelen.

Ideal Concept richt zich al meer dan 20 jaar als facilitaire dienstverlener op de Retail branche en kent de branche hierdoor inmiddels zeer goed.

Ideal Concept verzorgd de schoonmaak op dagelijkse basis op meer dan tweehonderd grotere kledingwinkels in de Benelux. Opleveringen van kleinere panden van enkele tientallen m2 tot grote winkelpanden van 5.000 m2 zijn niet ongewoon.

Wij zien ons zelf als een partner van onze klanten en denken proactief mee met onze klant. Voor ons is het dan ook een uitdaging om meer te zijn dan gewoon een schoonmaakbedrijf. Inmiddels verrichten wij diverse andere facilitaire diensten, zoals klus- en reparatiediensten, hulp bij laden- en lossen, etc.

Dagelijkse schoonmaak

Dag na dag en vooral in de vroeger ochtenduren verzorgen onze gemotiveerde en goed opgeleide medewerkers het dagelijkse schoonmaakonderhoud van de gebouwen van diverse retailers in de Benelux.

Detailschoonmaak

Wij verzorgen graag een grondige schoonmaakbeurt, zodat uw winkel er weer zoals nieuw uitziet. Een belangrijke visite, een eenmalige oppoetsbeurt of wat de aanleiding hiervoor is, wij zijn gewend om snel te schakelen en vervolgens goed werk te leveren.

Assistentie

Voor diverse retailers verzorgen wij de assistentie tijdens de levering van goederen, zodat het verkooppersoneel zich op eigen taken kunnen richten.

Diverse

Ideal Concept levert tevens diverse diensten zoals tapijtreiniging, roltrapreinigingen, vloeronderhoud, graffitiverwijdering etc

Kwaliteitsbewaking

Onze kwaliteit van dienstverlening wordt op regelmatige basis gecontroleerd en samen met de klant evalueren wij de uitkomsten en verbeterpunten. Hiermee wordt continue gewerkt aan de gewenste kwaliteit en houden we vast aan de afgesproken kwaliteitsnormen. We maken gebruik van een ticketing systeem om nog meer inzicht te krijgen in de geleverde kwaliteit en verbeterpunten. Middels dit systeem worden werkbonnen aangemaakt, maar ook diverse meldingen, suggesties, reparatieverzoeken of zelfs bedrijfsongevallen kunnen hiermee worden gemeld.

Onze kwaliteit van dienstverlening wordt op regelmatige basis gecontroleerd en samen met de klant evalueren wij de uitkomsten en verbeterpunten. Hiermee wordt continue gewerkt aan de gewenste kwaliteit en houden we vast aan de afgesproken kwaliteitsnormen. We maken gebruik van een ticketing systeem om nog meer inzicht te krijgen in de geleverde kwaliteit en verbeterpunten. Middels dit systeem worden werkbonnen aangemaakt, maar ook diverse meldingen, suggesties, reparatieverzoeken of zelfs bedrijfsongevallen kunnen hiermee worden gemeld.

Referenties

Tot ons klantenbestand behoren kantoren, kledingshops en meubelwinkels. Hieronder vallen kleinere boutiques maar ook internationale mode ketens. Ideal Concept is erop gericht altijd maatwerkoplossingen te leveren voor haar klanten. De waardering hiervoor zien wij terug in langlopende relaties met loyale en tevreden opdrachtgevers.